понеділок, 13 грудня 2010 р.

Родинне свято "Веселі Андріївські вечорниці"

13 грудня в актовому залі нашої школи зібралася вся наша дружна родина батьки і діти на Андріївські вечорниці. В програмі лунали українські пісні, прислів"я, забавлянки, скоромовки, загадки, жарти, сміх. Всім було цікаво повернутись в минуле.

Господар і господиня свята запалюють свічку і чекають на гостей.

Гості незабарилися, завітали з найкращими побажаннями:
Зичимо, щоб жили багато, щоб сіяла радість у хаті,
Щоб здоров"я добре мали, пісню й жарт не забували.

Гей, на наших вечорницях
Хто сумний - розвеселиться!

Українські вечорниці
Ми починаєм в перший раз.

Хай веселий сміх і пісня
Ллється в серці кожного із нас.

Платять не гривнями,
А піснями дивними,
Танцями веселими.

Подивися, дівчинонько, який я моторний.
І у кого вдався,
Хіба даси купу грошей, щоб поженихався. 

Подивися, козаченьку, яка я моторна. 
Гнучка, чорноброва.
Як побачиш, аж заплачеш,
Що я вередлива.

Співи, танці, небилиці
Гарні в нас тут вечорниці.

- Добрий вечір, пане Калитинський!
- Доброго здоров"я, пане Коцюбинський!

Будем всіх ми розважати
Й Калиту смачну кусати.

Калита підвішена угорі,
Дуже-дуже весело дітворі. 

Всі від сміху падають - красота,
Б"є по носі і губах калита.

Засміятись хочеться - ти не смій,
Це забороняється у цій грі.



- Їду, їду, Калиту кусати!

Наше свято "Вечорниці"
Відбулось, як жартівниці.
Залюбки пошуткували,
Поспівали і пограли.

Я вдячна гостям, учасникам,
Що на вечорниці прийшли,
Жартів, сміху принесли
В піснях, жартах себе показали,
Серця свої і наші звеселяли.

Прощавайте в добрий час,
Та приходьте ще до нас.

За звичай, як годиться,
Вареники на вечорницях.

    Виношу подяку батькам, дітям, вчителю музики Савченко Т. І. за добросовісну підготовку і активну участь у проведенні Андріївських вечорниць і за крутобокі, білолиці, смачнющі вареники із кам"янської пшениці.

     Зичу всім Вам, щоб Ваша хата всім була багата,
І хлібом. і сіллю, й великим добром.
Хорошими дітьми  й міцненьким здоров"ям,
І піснею й сміхом, й сімейним теплом.



     Використані матеріали публікацій 
з газет "Розкажіть онуку",
журналу "Початкове навчання і виховання".

Немає коментарів:

Дописати коментар