четвер, 14 квітня 2011 р.

Хто живе поруч із тобою

Аватары и анимация на GIFr.ru

       Сьогодні учні 1 - В класу вели мову на цю тему на уроці Я і Україна. Учні активно працювали на уроці, розповідали про своїх родичів, друзів, сусідів.



Юрик Владислав 
розказав про своїх рідних
і продемонстрував фотографії.

Бондар Яна, Мошківська Мирослава, 
Скасірський Ярослав, Гаврісова Іра, Каданов Валік,
Захаренко Софія 

знають всіх своїх сусідів і цікаво розповіли про них. 



Натальченко Діана, Цибенко Іра, Телевна Оля 
розповіли про своїх друзів та зобразили
себе і своїх друзів у малюнках.

Зобов Саша 
намалював вулицю на якій він живе, свій будинок і своїх сусідів. Цікаво розповів про людей, які живуть поруч:

- Я живу по вулиці Шевченка. Мої сусіди добрі, роботящі і порядні люди. Тьотя Таня - вчитель фізики,  працює в школі в м. Сміла. Алла Сергіївна - пенсіонерка, живе попереду, працює на городі. Дядя Коля живе праворуч,  працює на машзаводі токарем. Тьотя Наташа - домогосподарка, проживає ліворуч, вирощує кроликів. Всі вони люблять тварин і багато мені розповідають про них.

Чорнобай Іуліта 
намалювала свій будинок і будинок сусідів.


Гаврісова Іра
розповіла про місто, вулицю на якій вона живе, назвала сусідів. Відмітила, що на плакаті зобразила і свій будинок, і дитячий садок, в який ходила і який видно з балкону. Згадала і про друзів, однокласників. 



Лагно Віка
озвучує матеріали, які підготувала  на урок:
- Я живу у м. Кам"янка по вулиці Попова! Моя вулиця дуже гарна зимою! Весною, коли починають цвісти вишні та абрикоси, моя вулиця виглядає, як наречена!!! Ми з мамою саджаємо біля двору квіти, щоб моя вулиця була зеленою і красивою!!! Я маю хороших сусідів...  Коли приходять мої друзі, ми весело граємося на моєму подвір"ї...

       Хочеться сказати слова вдячності Людмилі Олексіївні, мамі Вікторії Лагно, за високе почуття відповідальності, за ініціативність, творчість, у підготовці до уроку Я і Україна, за поповнення матеріалами Портфоліо доньки.

       Побажання дітям: поважайте родичів,  провідуйте і турбуйтеся про них; дружіть з сусідами і допомагайте їм; не сваріться з друзями. 

      Виношу подяку дітям за активну участь на уроці, а батькам за посильну допомогу у підготовці до уроку Я і Україна. Молодці! Сподіваюся на подальшу співпрацю.








      


 




 

1 коментар:

  1. Уявляємо, скільки історій ВАМ довелося вислухати від нашої дітвори...

    ВідповістиВидалити