неділя, 8 травня 2011 р.

Друга неділя травня - День Матері

день метери


       На Україні День Матері святкують в другу неділю травня.
       Першокласники готувалися до цього дня. Своїми власними руками готували подарунки для мами і бабусь. 

         
Любі матусі!  
Прийміть вітання зі святом від Ваших діток:

Лагідна, рідненька, добра і проста,
Наша дорогенька, наша золота,
Натруджені руки, мудрі слова,
Вам, мамо, ніколи, спокою нема.
Тож дозвольте в день такий святковий
Побажати щастя, радості в житті,
Щоб не знали, мамо, горя Ви ніколи
І до 100 років Ви для нас жили!  

     

Люба матусю!
Я Тебе вітаю, із великим святом.
Я Тобі бажаю, радості багато.
Хай сміється сонце, з голубого неба,
І троянда перша, зацвіте для Тебе.
Хай в житті твоєму, горя не буває,
На устах усмішка, маком розцвітає.
Хай для Тебе гарна, буде кожна днина,
Дорога матусю – будь завжди щаслива.
Ще Тобі бажаю, цвітіння розмаю,
Синього неба і все, що я маю.
Нехай Тебе любить, хто милий душі,
Цього я від серця бажаю Тобі!!!



Люба моя матусю!
Хай збудеться все, що Ви хочете,
Хай збудеться все, що чекаєте,
Хай стежка проляже в трояндах,
Яку Ви в житті прокладаєте.
Хай буде удача у всьому,
Добробут хай буде у домі,
Багатство і радість, й наснага,
І шана людська і повага.




Дорогесенька моя матусю!
В День Матері бажаєм:
Краси, насолоди і вічної вроди!
Від Бога – здоров’я, сил – від природи!
Тепла і натхнення, любові і сміху,
Від рідних і друзів – безмежної втіхи!
Хай тільки радість прикрашає дім,
Хай ладиться і на роботі, й вдома,
Хай вам завжди щастить в усім,
І обминають горе, сум і втома ...


Любі мої! 
Дозвольте і мені привітати Вас з цим чудовим святом.

весна

Я Вас вітаю з цим святом і бажаю
Усім жінкам, що є на білім світі:
Насамперед ніколи не хворіти,
Дітей слухняних, люблячих побільше,
Нехай присвячують Вам свої теплі вірші,
Нехай коханий завжди поряд буде,
А на шляху трапляють добрі люди,
В жи
тті побільше сонця, ладу, сміху,
Живіть щасливо усім на втіху!!!



Дорогі бабусі! 

Прийміть вітання від своїх онуків.
Матуся моєї матусі і матуся мого татуся!
Слів чудових безліч хочеться сказати
І всього багато щиро побажати,
Скільки є на світі квітів, а на них роси, -
Стільки зичимо Вам щастя, радості завжди.
Щоб кожен день здавався святом -
Квітучим, щедрим і багатим.


Дорога бабусю!
Якби в словах була пророча сила, а в серці полум’я цвіло,
То ми б для тебе все зробили, щоб дня в житті сумного не було.
Всю доброту, яка існує в світі, всю радість, що живе поміж людей,
Найкращі всі на світі квіти даруємо тобі у цей святковий день.
Достатком хай оселя буде повна, нехай скликає внуків та дітей,
А ти, красива, горда і щаслива, до сотні літ стрічала щоб гостей.




Дорогесенька бабусю!

В цей день ми вклоняємось дуже низенько.
За сонечко ясне, за серце прекрасне, за те, що добром зігріваєте нас,
За те, що в щасливу і скрутну хвилину
Хай Вас обминають невдачі та грози,
Нехай лиш від сміху з’являються сльози,
Міцного здоров"я з роси і води,
бадьорість та настрій хай будуть завжди.



Дорогі бабусі!     


Дозвольте і мені привітати Вас зі святом!


 
цветы

Де взяти слів, щоб вдячність передати,
За все добро, за ласку, за любов,
за світ оцей, що дітям і внукам подарували
і за тепло, що даруєте знов і знов.
Бажаю здоров’я багато – багато,
Хай щастя і мир залишаються в хаті,
Хай горе обходить завжди стороною,
А радість приходить і ллється рікою.
Я дякую Богу, що Ви у них є,
Хай силу й здоров"я Господь Вам дає.


Використано:
ресурси інтернету,
привітання зі сайтів:
http://vitau.org.ua/greetings/80/1.html?
vitau.org.ua
           

Немає коментарів:

Дописати коментар