четвер, 1 вересня 2011 р.

1 вересня - День знань



Добрий день, мої милі діти,
Ви підросли і змужніли у нас.
Будемо вчитись, дружити, радіти
Й називатись вже 2 – В клас.
Я сьогодні всіх щиро вітаю
В нашій школі, у дружній сім’ї,
І міцного здоров’я бажаю
Й щастя-радості, любі мої.
       Я рада вітати у нашій класній родині, а ваші зірочки нехай яскраво сяють на зоряному небі Країни знань.



Любі мої "Капітошки"!
Щиро вітаю вас з Днем знань та початком нового навчального року!
Бажаю вам впевнено крокувати по нелегких, але таких цікавих стежинах Країни знань, здобувати знання,
досягти своєї мети у житті.
Зичу якнайкращих успіхів у новому навчальному році!
Хай вам щастить!!!

1 коментар:

  1. Людмила Миколаївна вітаємо Вас зі святом!

    Ось знову в школу Ви ідете
    В цей вересневий світлий день;
    Де Ви натхнення це берете,
    За що так любите дітей?

    У них вкладаєте всю душу
    І, як на світі жить, вчите.
    Ніщо Вас, вірим, не примусить,
    Лишити діло це святе.

    Й немає більшої Вам втіхи,
    Коли уперше малюки
    Долають у науці віхи
    Й виводять старанно рядки.

    І прагнете Ви їх навчити
    Як штурмувати висоту
    І що в майбутньому робити,
    Щоб вся земля була в цвіту.

    І за невтомну працю Вашу
    Уклін Вам до землі низький,
    Прийміть подяку щиру нашу
    За труд учительський важкий.

    Хай добре Вам весь час живеться
    Без горя, смутку та біди,
    А галаслива хай малеча
    Приносить радість Вам завжди!

    ВідповістиВидалити