пʼятниця, 3 лютого 2012 р.

3-ій день дистанційного навчання

Доброго ранку чи доброго дня, мої любі "Капітошки"! 

Пропоную виконати такі завдання.

3 лютого, п'ятниця.

Математика  - ст. 96 - 97, № 561 - 567. Тема. Віднімання виду 50 - 34. Розв'язування складених задач.

Українська мова - ст. 34 - 36, вправа 72 - 76. Тема. Узагальнення знань і вмінь щодо кореня і спільнокореневих слів. Повторити тему. Тест (додається нижче).

Читання - ст. 33 - 34. Тема. Небилиці-небувалиці. Прочитати вмразно, дати відповіді на запитання; спробувати створити свою небувалицю (додається нижче).

Сходинки до інформатики. Урок 20. Тема. Знайомтеся - клавіатура. Виконати завдання у зошиті.

Рекомендації
Математика, Прийом віднімання:
50 - 34, 50 - 30 = 20, 20 - 4 = 16. отже, 50 - 34=16;
60 - 23, 60 - 20 = 40, 40 - 3= 37, отже, 60 -23=37.

Задача 565
1. Дізнайтесь, скільки кг жита зібрали.
2. Дізнайтесь, скільки всього кг жита і ячменю зібрали.

Щоб закріпити свої знання з даної теми, пропоную попрацювати з карточкою.



Повправляйся у визначені кореня у словах.
Гора, гірка, гористий; радість, радісний, радіти; зелень, зелений, позеленів;
книга, книжечка, книжковий; листя, листячко, листяний.

Зелененький, безводний, синівський, прекрасний, осінній, співучий, дитячий, безмовний, розбитий, прихований, безмежний, розумний, природний, український, барвистий, обрізаний.

Тепер вже готові виконати тест.
Тест
1. Слова, які мають однакову за значенням спільну частину, називаються ...
а) головними; б) спорідненими.

2. Cпільна частина споріднених слів називається ...
а) коренем; б) основною частиною.

3. Корінь слова містить ...
а) спільну частину споріднених слів; б) однакову частину слів.

4. Cпорідненими є група слів:
а) косити, косуля, косий; б) школа, школяр, школярка.

5. Спорідненими словами, що називають ознаки предметів, є ...
а) водний, підводний, водянистий;
б) водойма, водорість. водоріз.

6. Корінь -вогн- має група слів:
а) вогнище, вогненний, вогняний;
б) вогкий, вовняний, волокно.

7. Неспорідненими є слова у групі:
а) біль, білет, білизна;
б) білок, білявий, білило.

8. Спорідненими словами, що означають назви предметів, є:
а) земляний, землистий, землерийна;
б) землянин, землянка, земелька.

9. У словах лісок, лісосіка, лісовик коренем є:
а) -ліс-; б) -лісо-.

10. Дібрати споріднені слова і визначити в них спільну частину - це значить ...
а) визначити у слові корінь;
б) встановити зв'язок між частинами слова.

11. Спорідненими називають слова, які мають ...
а) однакову за значенням спільну частину;
б) однаковий початок.

12. Щоб визначити в слові корінь, потрібно ...
а) дібрати споріднені слова і визначити в них спільну частину;
б) визначити спільну частину в будь-яких словах.


 Читання.
Спробуйте створити свою небувалицю.
Підстав на лінієчках назви героїв так, щоб вийшло смішно.


________________  зернятка клює,
________________  молоко дає.
________________  високо літає,
________________  на зиму засинає.
________________  обідає в будинку,
________________  лізе на ялинку.

Бажаю успіхів у навчанні і гарних результатів!

Немає коментарів:

Дописати коментар