четвер, 10 жовтня 2013 р.

День психічного здоров'я

Сьогодні, 10 жовтня, відзначають Всесвітній день психічного здоров'я.
Ми зібралися на годину спілкувння, щоб поговорити про психічне здоров'я.

Провели конкурс знавців прислів'їв про здоров'я, "Скажи мені комплімент".

Мошківська Мирослава, Телевна Ольга, Цибенко Ірина 
подарувала нам чудову пісню "Подаруй усмішку ти мені".
Діти щиро аплодували. 

Працювали в групах. Складали пазли.

 Захист групи 1.

 Група 2 із своєю роботою.

 Ось яка картинка вийшла у групи 3.

 Чудово справилася із роботою група 4. 

Провели гру "Обери настрій і подаруй усмішку другу".
 Наші дівчатка із смайликами.

А це - наші хлопчики із смайликами. 

Зробили колаж "Гарний настрій". 
Просимо переглянути.

Виношу подяку за активну участь у годині спілкування.

Немає коментарів:

Дописати коментар